Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми на 16v 4x4

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Определно не сте прави за Перманента, не гори повече,и никога не съм закъсвал да ме бутат зимата и въобще когато и да е било карал съм такава 5 години и това са приказки на хора който никога не са имали достъп до този модел
    Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
      Освен това, няма постоянно задвижване на 4те колела.
      Е как не е с постоянно задвижване на колелата като е Перманент,според теб какво означава Перманент?
      Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
      sigpic

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от alfista Покажи съобщение
        Определно не сте прави за Перманента, не гори повече,и никога не съм закъсвал да ме бутат зимата и въобще когато и да е било карал съм такава 5 години и това са приказки на хора който никога не са имали достъп до този модел
        Откога те чакам да се обадиш
        Вижте какво сега,самия модел е рядък и доста неща говорите наизуст.Има 3 вида 4х4 при 33.Карал съм и съм юркал и 3те и Mordohy е попаднал на кофти кола,за да стане тая простотия.Първа и втора серия превключването е с лост,трета серия е с копче(смешното е че когато натиснеш спирачката се изключва)и варианта П4 който е с бушон.Това се различават първично.Знам че в София има само 3 такива(за страната незнам) и всичките са червени.На Алфиста бившата,на Рали бившата и на Стренджъра 65.Само Алфиста може да даде компентно мнение.Доста е специфично предаването,което е постояно(от там перманент)
        Технически ,предаването е с кардани и ел.магнит който се управлява от еку.Не е с муфа заради която май се бъркате.Имам Вектра и тя е с виско муфа и е с бушон,НО не постоянно,вкл. задното при необходимост.
        Мeжду другото това е първото Q4.
        Eто и линк за да придобиете представа в картинки.
        http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_p4_switch.pdf
        Last edited by vikoalfa; d.m.y г., 12:26. Основание: забравям
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
        Alfa Romeo 33

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
          Откога те чакам да се обадиш
          Вижте какво сега,самия модел е рядък и доста неща говорите наизуст.Има 3 вида 4х4 при 33.Карал съм и съм юркал и 3те и Mordohy е попаднал на кофти кола,за да стане тая простотия.Първа и втора серия превключването е с лост, трета серия е с копче(смешното е че когато натиснеш спирачката се изключва)и варианта П4 който е с бушон.Това се различават първично.Знам че в София има само 3 такива(за страната незнам) и всичките са червени.На Алфиста бившата,на Рали бившата и на Стренджъра 65.Само Алфиста може да даде компентно мнение.Доста е специфично предаването,което е постояно(от там перманент)
          Технически ,предаването е с кардани и ел.магнит който се управлява от еку.Не е с муфа заради която май се бъркате.Имам Вектра и тя е с виско муфа и е с бушон,НО не постоянно,вкл. задното при необходимост.
          Мeжду другото това е първото Q4.
          Eто и линк за да придобиете представа в картинки.
          http://alfaromeo33.extra.hu/pdf/33_p4_switch.pdf
          Е, и аз имам Permanent 4 и я знам наизуст. Няма такива неща като бушони и бутони. Постоянно е зацепена с електромагнит и компютър (отзад в багажника е и е същия като при 4х4), който я отцепва при спирачка със скорост по-голяма от 60км/ч и при голяма разлика в оборотите на колелата изключва с грешка (лампата 4х4 светва).
          Разликата с другите е и че на кардана има вискозен съединител (нещо като автоматична скоростна кутия) който при разлика в оборотите м/у предните и задните колела >5% започва да натяга и да прехвърля повече мощност на задните. Това е достатъчно мисля и да спрем до тук. Вариант с лост при трета серия няма.
          И нека пишат знаещи все пак, нищо лично
          Last edited by Stranger65; d.m.y г., 16:09. Основание: правописни грешки

          Comment


          • #35
            Не я знаеш на изуст явно.Имаш бушон за ел.магнита и изключва 4х4..Никъде не съм казал,че 3та серия е с лост и че ти имаш копче.
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
            Alfa Romeo 33

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
              Не я знаеш на изуст явно.Имаш бушон за ел.магнита и изключва 4х4..Никъде не съм казал,че 3та серия е с лост и че ти имаш копче.
              Да ама този бушон изключва и друго - най-горния в средата

              Comment


              • #37
                Пак се почнахме!Няма нищо лошо в това ,на пръв поглед,но нещо ми се мотаеше в глава от доста време и май е време да го кажа.Допълнителен катализатор беше и един разговор по скайпа,в който един наш колега иска да се откаже от колата си,само защото не може да си я оправи,а не може,защото се страхува да пита във форума,за да не му се смеят останалите и за да не го "нахранят"!Когато по-старите магарета се заритаме,много често останалите не смеят да се намесят,а от това страдаме всички,страда и идеята от която сме се обединили.Понякога се разгорещяваме и не забелязваме,че в спора се е намесил някой нов,който иска да уточни нещо или просто да попита.Много често му отговаряме така,че той повече не се и обажда,а само ни чете простотиите.Да и аз обичам да се счепкам в някой спор.Да и аз понякога използвам думи,които не се изучават в часовете по литература,но винаги съм се стремял да се отнасям много внимателно с новите членове.Мухи не се ловят с оцет!Погледнете нещо много просто!Колко хора в момента четат и колко пишат.Показателно е!Форума е наш,но не е само за нас.Да ще има искри,но нека тия,които са ги предизвикали,след съответните любезности и уточнения,да седнат и да направят един обобщаващ пост,в който да изяснят обстойно проблема.Сега четейки за 4х4 и перманент,ще е много трудно,някой който не знае за какво става въпрос,да се ориентира в проблема.А трябва накрая,някой на човешки език да обясни нещата.Просто и разбираемо.Само тогава ще има полза от викането и ругатните.
                За това нека се стремим да разискваме и обясняваме на разбираем език .Нека обръщаме внимание и на най-тъпия въпрос.Такъв не съществувз.Има тъпи отговори.И нека,като отговаряме на някой въпрос,да не отговаряме на конкретния човек,а така сякаш отговаряме на всички.Помислете за нюанса!
                Съжалявам,че разспамих темата на колегата и го моля да ме извини,но тука ми се виждаше мястото да споделя тия мои мисли.Все пак,ако модераторите решат,може и да я обособят като нова тема.Но да не я хвърлят в общи приказки.Написах го само за нашата секта.Другите си имат техните си проблеми!
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #38
                  Колкото и да не ти се вярва,тук съм съгласен с теб.
                  Крисчо извади голяма метла и наред
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                  Alfa Romeo 33

                  Comment


                  • #39
                    Споровете са източник на прогреса. А и тук не се обиждаме, само малко сме приповдигнали тона. Случва се

                    Comment


                    • #40
                      Р4
                      Last edited by Kostadin`; d.m.y г., 19:56.

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
                        Колкото и да не ти се вярва,тук съм съгласен с теб.
                        Крисчо извади голяма метла и наред
                        Що да не ми се вярва,бе Вико!?Това,че сме се сдъвкали някъде не означава нищо.Ние не се познаваме лично,за да има нещо лично между нас.Ще има,когатодо,а до тогава модераторите ще ни
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #42
                          Обобщение може би?

                          М/у другото, този вариант на Р4 го ползваха мисля, че модел на форд и дизела на шкода октавия 4х4. Субару също имаха такъв вариант.
                          Та ако му погледнете елсхемата компа е вързан с АВS-а и скоростомера, електромагнитния съединител се изключва от компа при спиране със скорост над 60км/ч, виско съединителя предава мощност назад или спира в зависимост от разликата в оборотите м/у предни и задни колела, премахването на горния среден бушон изключва 4х4, но и таблото. Ако искате да си го направите ръчно включването има определено място на което да се сложи ключ, но включването не трябва да става по време на движение. На педала на спирачката има и втори бутон за компа на 4х4, освен първия за стоп светлините. Релето за 4х4 се намира отпред вляво на двигателния отсег до това за халогените
                          Ами да прекратим вече, а? Ако някои иска съвет или помощ -> лс
                          М/у другото Алфиста я знае моята перманентка. Май ядохме пица един път заедно и с Ради, Лисан (преди последния да се осере в/у моята кола) пица Италия

                          Имате си раздели, където да спорите по темата, не тук е мястото за това обаче!
                          Last edited by Kris; d.m.y г., 01:34.

                          Comment


                          • #43

                            Comment


                            • #44
                              До модератора

                              Ние не спорим нито се караме, просто си пишем за един хубав модел на Алфа

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                                Ние не спорим нито се караме, просто си пишем за един хубав модел на Алфа
                                Па да земеш да ми продадеш твоя модел, хвърлям му инжекциона в кофата и съм аз. Гледам си имаш мадерен Фиат с емблема на Алфа , че мойте скрапове вече сдават багажа
                                Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 19:24.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X